Paslaugų teikimo sąlygos

Pirkėjas, patvirtindamas taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai, sąskaitos faktūros jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo užbaigimo arba bus pridėta prie įvykdyto užsakymo. Sąskaitose faktūrose nurodomos įsigytos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė užsakymo kaina, įskaitant visus mokesčius ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys. 

Atsiskaitymo būdai

Bankiniu pavedimu:

Gavėjas: Jūratės Bomblauskaitės individuali veikla

Atsiskaitomosios sąskaitos nr.: LT602140030003829970

Bankas: AB „Nordea Bank“

Individualios veiklos kodas: 704214

Mokėjimo paskirtis –  Jūsų užsakymo numeris arba sąskaitos faktūros numeris.

Mokėjimo paskirties laukelyje reikia būtinai nurodyti jūsų užsakymo numerį arba sąskaitos faktūros numerį.

Prekių pristatymas

1. Prekės pristatomos per kurjerį, į Omniva paštomatą, į DPD pickup punktą arba Lietuvos paštu.

1.1. Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu kurjeriu arba paštu visoje Lietuvoje, arba į Jūsų mieste esantį paštomatą, DPD pickup punktą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris su Jumis susisieks ir patikslins Jums patogų prekių/užsakymo pristatymo laiką.

1.2. Pristatymo mokestis prekėms: kurjeriu (išskyrus Kuršių Neriją) – 3.30 €; į Omniva paštomatą – 2.90 €; registruotu Lietuvos paštu – 2.00 €; į DPD pickup siuntų atsiėmimo punktą – 2,00 €. Pristatymo kaina į kitas Baltijos šalis (Latvija, Estija) derinama atskirai (nuo 6 € ). Pasirinkę pristatymą į Omniva paštomatą, užsakymo pastabose pažymėkite, į kokį paštomatą norite gauti užsakymą. Visus paštomatų adresus rasite čia: https://www.omniva.lt/privatus/pastomatu_adresai
DPD pickup siuntų atsiėmimo taškų adresus rasite čia: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_siuntu_taskai/siuntu_taskai

1.3. Pristatymas per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo. Savaitgaliais, nedarbo dienomis prekės nėra pristatomos. Išskirtinais atvejais pristatymas apie 5 – 7 darbo dienas.

 

Prekių grąžinimo sąlygos

1. Šios taisyklės nustato pirkėjui parduodamų prekių grąžinimo ir keitimo tvarkos bendruosius reikalavimus.

2. Nekokybiškos prekės grąžinamos ir keičiamos vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis taiskylėmis.

3. Norėdamas grąžinti prekes Pirkėjas tai gali padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas pardavėją elektroniniu paštu: info@fitnsweet.lt arba telefonu: +370 611 81208 ( I-V nuo 10:00 – 20:00 val) nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Jei pirkėjas atsisako užsakymo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.

4. Jeigu Pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto produkto prekė, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
4.1. Reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat, kaip buvo užsakyta, tinkamos kokybės prekę;
4.2. Atitinkamai sumažinti kainą;
4.3. Grąžinti prekę Pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, neįskaitant kainos už užsakymo pristatymą.

5. Šių taisyklių 4 punkte nustatytomis teisėmis Pirkėjas taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.

6. Prekes grąžina Pirkėjas savo sąskaita ir transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl jos kokybės arba dėl Pardavėjo kaltės gauta ne ta prekė. Netinkamos prekės keičiamos ar grąžinamos prekės Pardavėjo nurodytu adresu. Pirkėjas Pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą grąžinimui ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai ir Pirkėjo pasirinktas vienas iš šių taisyklių 4 punkte nurodytų reikalavimų. Prie prašymo pridedama prekių pirkimo sąskaita arba kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.

7. Pardavėjui gavus grąžinamas prekes ir įvertinus jų kokybę, per 14 dienų nuo prekių gavimo grąžinama pinigų suma už prekę ir prekės pristatymo išlaidas. Jeigu grąžinama tik dalis buvusio užsakymo prekių, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

8. Jeigu pirkėjas nepateikia pirkimo sąskaitos arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą patvirtinančio dokumento, vykdomi kiti Pirkėjo nurodyti šių taisyklių 3 punkto reikalavimai arba prekė keičiama tik Pardavėjui sutikus.

9. Grąžinant gautą neteisingą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes pakeisti tinkamomis prekėmis.

10. Grąžinama prekė turi būti:
– originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– neatidaryta ar neatplėšta pakuote, ar neatsukta, nepažeista gamykline apsaugine etikete (pvz plastikinis buteliukas ar popierinė pakuotė);
– nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir k. t.);
– pilnos komplektacijos.

Asmens duomenų tvarkymo taisyklės

Mes (Fitnsweet.lt) gerbiame kiekvieno savo kliento privatumą, todėl klientų asmens duomenys kaupiami tik numatytais tikslais:

1. Kad įvykdytume, apdorotume prekių užsakymus ir išsiųstume juos reikiamu klientui adresu.
2. Išrašytume reikiamus finansinius dokumentus.
3. Įvykdytume kitus su užsakymais susijusius įsipareigojimus.